Friday, December 30

Unknown

Hey, today is the last day of 2011, I'm really happy this year, and learn a lot in this holiday, it's like i suddenly growing up, ladies and gentlemen, please allow me to write in chinese, thank you.

就好像,有时候如果有想做的事就马上做,其实并不难,就像减肥的事情,其实也没有想象中的难,还有摄影也一样,还有我发现,我好爱好爱我的家人。刚看完《我可能不会爱你》,我个人觉得超好看,三天一口气看完了,很真实的故事,没有像《醉后决定爱上你》那么不逻辑,也没有《恶作剧之吻》那么梦幻,很真实的故事,反而让人看了很舒服,好喜欢林依晨。。。对2o12好期待!!!!!!!!希望可以重新开始 (每年都说的话= =)

很多事情就像是旅行一样,当你做出决定并迈出第一步的时候,最困难的那部分其实就已经完成了。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...